Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2014 01:19 - признания и оправдания.
Автор: cashmeretalks Категория: Лични дневници   
Прочетен: 532 Коментари: 1 Гласове:
1



Аз съм потребител. Аз не съм артист. Аз не мога да творя красота със собствените си ръце, със собствената си глава. Аз мога да бъда само посредник на красотата. Но това прави ли ме по-недостоен, от тези, които създават? Аз съм просто от другата страна на бариерата, аз се възхищавам, аз поемам, аз оползотворявам техния труд, тяхното оживяло детство, техните материализирани души. Аз ги предавам, аз ги разказвам, аз плача над тях като над свои загубени деца, аз чувствам с тях, аз виждам световете им и ги възприемам, поставям ги до своите. За мен съществува една магическа вселена, в който аз имам своето място и не се чувстам по-низш, не допринасяйки към нея пряко. Аз съм там за да продължа, за да съживя. На света има толкова много красота, която е вече създадена и трябва да бъде видяна. Аз съм този, който я вижда и който я предава. Нима това не е достатъчно за нашите съвременни души, търсещи висота и одобрение?

 



Тагове:   размишления,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Браво!
26.12.2014 21:17
Много хубаво, образно си го описала. И аз се чувствам така.

"Аз ги предавам, аз ги разказвам, аз плача над тях като над свои загубени деца, аз чувствам с тях, аз виждам световете им и ги възприемам, поставям ги до своите. За мен съществува една магическа вселена, в който аз имам своето място."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cashmeretalks
Категория: Лични дневници
Прочетен: 58580
Постинги: 76
Коментари: 11
Гласове: 57
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930